001Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras,

Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių raj.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, Juridinio asmens kodas 190821325

Tel. 866877698, el.p.rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt


fb

Patyčių dėžutė

Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras dalyvauja projekte "„KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001.

 Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

Projekto tikslas:

 Pagerinti 5 - 8 klasių mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą.

Projekto uždaviniai:

 Plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves.

Stebėti mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro veiklos tobulinimosi planas 2020-2021 m.m-2021-2022 m.m

 

 

Startuoja REFLECTUS  

Šiais mokslo metais mūsų mokykloje–daugiafunkciame centre pradedamas įgyvendinti projektas „Kokybės krepšelis“. Tai tikslinė valstybės dotacija, suteikiama išimtinai mokinių pasiekimams gerinti.  Lėšos skiriamos mokinių konsultacijoms, kitai mokymosi pagalbai, ugdymo aplinkai, tiriamajai ir kūrybinei mokinių veiklai organizuoti, mokytojų kvalifikacijai tobulinti ir kt.

  Gaunančioms kokybės krepšelį mokykloms su projekto konsultantų pagalba 2 metams sudaromas mokyklų veiklos tobulinimo planas, kuriame numatyta, ką ir kaip gerinti, o po to tam yra skiriamos lėšos.

  Mūsų mokyklos veiklos tobulinimo plano tikslas - pagerinti mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą. Tikslui įgyvendinti numatėme šiuos uždavinius: 1) plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves; 2) stebėti  mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Spalio 13 dieną mokykloje vyko mokymai mokytojams, kaip dirbti su Reflectus programa. Mokymus vedė Kristina Foktienė.

 Reflectus programa - visapusiškas vaiko pažangos matavimas skaitmenizuotų mokinio refleksijų pagalba. Ji padės mokytojams kurti klausimynus bei sistemingai analizuoti refleksijų duomenis bei laiku padėti mokiniams. Mokiniai sistemingai naudodami refleksijų duomenis atras  savo stipriąsias puses, atpažins tobulintinas sritis ir mokymuisi didžiausią įtaką darančius veiksnius.

Mokyklos informacija

Edukaciniai užsiėmimai Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje

278983974 1603985483318128 6714688828249160911 nBalandžio 26 dieną mūsų mokyklos 2, 5-8 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje. Tai dar viena 2021-2022 m. m. iš mūsų mokykloje tęsiamo projekto „Kokybės krepšelis“ projektinių veiklų. Moksleiviai dalyvavo edukacinėse programose „Šviesos magija“, „Ugnies valdovai“, „Šalčio kerai“.

Edukacinių užsiėmimų „ Šviesos magija“ metu moksleiviai susipažino su pagrindinėmis liuminescencijos rūšimis, švytinčių medžiagų savybėmis bei patys atliko laboratorinius bandymus ir gamino šviečiančius tirpalus.

Programos „Ugnies valdovai“ metu vaikai susipažino su kinų išradimu – paraku, atliko eksperimentą, kurio metu galima saugiai paimti ugnį į savo rankas, mokėsi užsikurti laužą nenaudojant degtukų.

Antrokai bent trumpam sugrįžo į šaltą žiemą. „Šalčio kerų“ edukacijos metu jie susipažino su ypatingai žemos temperatūros medžiagomis, sužinojo, kuo ypatingas sausas ledas, džiaugėsi įspūdingais „debesų“ burbulais ir kitais eksperimentais.

Mokyklos informacija

Mokytojų metodinė išvyka į Tauragės „Šaltinio“ progimnaziją

278686476 378557947482493 1422970296782120900 nBalandžio 20 d pagal vykdomo Kokybės krepšelio projekto veiklų planą mokytojai lankėsi Tauragės „Šaltinio“ progimnazijoje. Direktorė Jūratė Lazdauskienė pasidalino grįžtamojo ryšio, kaip efektyvaus mokinių motyvavimo ir individualios pažangos siekimo būdo, naudojimo patirtimi bei praktiniais pavyzdžiais stebint, fiksuojant ir aptariant mokinių individualią pažangą savo mokykloje. Buvo apžvelgti mokslinių tyrimų duomenys bei kita aktuali informacija apie grįžtamojo ryšio reikšmę, panaudojimo būdus ir galimybes bei įtaką mokinio motyvacijai ir individualiai pažangai. Aptartos mokyklos galimybės naudoti grįžtamąjį ryšį, kaip mokinio individualios pažangos stebėjimo sistemos elementą. Taip pat direktorė papasakojo apie trišalius pokalbius progimnazijoje bei „Reflectus“ įrankio naudojimą ugdymo procese. 

Valiūkiškos Velykos 

20220415 083201Jau tapo tradicija, kad paskutinė diena prieš mokinių atostogas Lekėčių mokykloje – daugiafunkciame centre būna neįprasta – vietoj pamokų vyksta įvairios veiklos. Šis penktadienis (04.15) – netradicinė etnokultūros diena VALIŪKIŠKOS VELYKOS – taip pat buvo skirta ir Sūduvos metams paminėti. 

Pradinių klasių mokytojos supažindino vaikučius su Velykų papročiais ir tradicijomis, po to pirmokai (mokytoja Rasa Kaukienė) darė verbas, tradiciniais būdais margino kiaušinius, antrokai (mokytoja Danutė Kasparavičienė) gamino velykines dekoracijas. Vėliau visi pradinukai lauke draugiškai pažaidė žaidimą „Kanapyčia“.

   Mokytojų metodinė išvyka į Salduvės progimnaziją

 

   273899898 683273629697256 6605437102048709582 nPagal vykdomą Kokybės krepšelio projektą vasario 17 d. mokytojai lankėsi Šiaulių Salduvės progimnazijoje. Direktorė Natalija Kaunickienė pristatė progimnazijos individualios mokinių pažangos stebėsenos sistemą VIP.  Šių mokymų tikslas - naudojantis gerąja patirtimi susikurti savitą mokinio individualios pažangos stebėjimo sistemą. Seminaro metu direktorė Natalija pristatė Šiaulių Salduvės progimnazijos patirtį, kaupiamą taikant priemones, padedančias kurti mokymuisi palankią aplinką ir skatinant individualią kiekvieno mokinio pažangą. Aptarta, kaip galima siekti ugdyti sąmoningą, atsakingą mokinių požiūrį į savo mokymąsi, ugdymąsi, individualią pažangą.  Pateikė vykdomų veiklų Šiaulių Salduvės progimnazijoje ir jų metu naudojamų pačių pedagogų susikurtų priemonių: pagalbos mokiniui modelį vaiko individualios pažangos stebėjimą, analizavimą, tolimesnių ugdymo(si) tikslų numatymą (VIP); įgyvendinamą klasės vadovų veiklos sistemą (MOST), klasių ,,Termometrus“.

 Diskutavome apie pagalbos mokiniui svarbą, teikimo būdus ir galimybes. Susipažinome su progimnazijos aplinka, edukacinėmis erdvėmis, domėjomės praktiniais pavyzdžiais.

Mokyklos informacija

Nuotolinė mokymosi diena "Skaidrus vandens lašelis"

1Tęsiant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas, sausio 31 dieną  mokykloje organizavome nuotolinę mokymosi dieną „Virtuali mokykla“  5-10 klasių mokiniams tema „Skaidrus vandens lašelis“. Mokiniai galėjo pasirinkti įvairias mokomųjų dalykų užduotis, virtualiai konsultuotis su dalykų mokytoju apie jų atlikimą ir pristatymo būdus.

Moksleiviai rinko informaciją apie gyvybinius procesus vandenyje, amžiną vandens kelionę ratu vandens apytakos rate. Nagrinėjo vandens agregatines būsenas: garavimą ir kondensaciją. Klausydami M.K. Čiurlionio simfoninę poemą „Jūra“, piešė vaizdinius arba akvarelės technika piešė jūrą. Su Minecraft programa statė  vandens kelius bei vandens telkinius.

Virtualios pamokos Konstitucijos dienai paminėti

KONSTITUCIJOS DIENA Mokymosi proceso galimybėms išplėsti, spalio 27 dieną mokykloje organizuota nuotolinio mokymosi diena „Virtuali mokykla“, skirta Lietuvos Respublikos Konstitucijos dienai paminėti. Tai viena 2021-2022 m. m. projekto Kokybės krepšelis veiklų.


Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras dalyvauja projekte "„KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001.

 Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

Projekto tikslas:

 Pagerinti 5 - 8 klasių mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą.

Projekto uždaviniai:

 Plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves.

Stebėti mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro veiklos tobulinimosi planas 2020-2021 m.m-2021-2022 m.m

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro kokybės krepšelio projekto veiklos tobulinimo plano,patvirtinto mokyklos direktoriaus 2020m. spalio d. įsakymu Nr. V1-64 patikslinimas Nr.1


 Projekto „Kokybės krepšelis“ darbo grupė:
2021-2022 m.m.
1. Lilija Liutvinienė, mokyklos direktorė;
2. Gintarė Pocevičienė geografijos vyr. mokytoja, direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
3. Eglė Brazaitytė technologijų vyr.mokytoja;
4. Violeta Adomaitienė lietuvių kalbos mokytoja metodininkė;
5. Vilma Jonaitienė istorijos vyr.mokytoja;
6. Laima Petrauskienė biologijos vyr.mokytoja;
7. Vilija Puodžiukaitienė rusų kalbos mokytoja metodininkė.


 

Pasibaigė pirmieji  vykdomo projekto „Kokybės krepšelis“ metai

Pasibaigė pirmieji  mūsų mokykloje – daugiafunkciame centre vykdomo projekto „Kokybės krepšelis“, skirto mokinių pasiekimams gerinti, metai. 2021-2021 m. m. įgyvendintos veiklos, įsigyta įranga:

  1. Įkurta išmanioji klasė: įsigytas interaktyvus ekranas SMART MX, nešiojamas kompiuteris, mokyklinių baldų komplektas ir kitos priemonės;
  2. Organizuoti mokymai mokytojams: „Darbas su interaktyviomis mokymo priemonėmis“ - skaitmeninei kompetencijai tobulinti, 40 val. kvalifikacijos tobulinimosi programa „Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas klasėje“ - mokėjimo mokytis, komunikavimo duomenų analizavimo ir apdorojimo, mokymosi proceso diferencijavimo ir individualizavimo, planavimo kompetencijoms tobulinti;
  3. Įsigytas ir įdiegtas refleksijai ir įsivertinimui skirtas įrankis - Reflectus sistema (internetinė Reflectus platforma, mobilioji programėlė moksleiviams), naudojama ugdymo procese individualios moksleivio pažangos vertinimui;
  4. Organizuotos virtualios matematikos bei gamtos mokslų konsultacijos skirtingų gebėjimų mokiniams;
  5. Organizuotos nuotolinio mokymosi dienos „Virtuali mokykla“(„Vasario 16-oji“, „Velykos. Gamtos atbudimas“) – mokymosi galimybėms išplėsti, ugdyti mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą.

2020-2021 m. m., organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu, projekto veiklos taip pat buvo vykdomos nuotoliniu būdu, panaudojant virtualias mokymąsi skatinančias aplinkas. Mokiniai išmoko naudoti  naujas skaitmenines mokymosi priemones. Mokyklos apklausos duomenimis, 84,2 proc. mokinių teigia, kad geba naudotis informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis.

Lyginant su 2019-2020 m.m., 5-8 klasių mokinių metiniai mokymosi pasiekimų rezultatai, taikant asmeninės pažangos stebėseną, pasikeitė: aukščiausiu lygiu besimokančių 15,6 proc. (9,3 proc.), pagrindiniu lygiu 25 proc. (25,6 proc.), patenkinamu lygiu 46,8 proc. (48,8 proc.), nepatenkinamu lygiu 12,5 proc. (16,3 proc.) mokinių. 

Individualių konsultacijų skyrimas darė įtaką individualiai mokymosi pažangai : 5-8 klasių matematikos pamokose 15,6 proc., biologijos 25 proc., fizikos 12,5 proc., chemijos 6,2 proc. mokinių. Mokyklos apklausos rodo, kad 84 proc. mokinių įsivertinimo įrankių naudojimas padėjo prisiimti daugiau atsakomybės už savo mokymąsi.

Mokyklos informacija

 

Edukaciniai užsiėmimai Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje

Spalio 22 dieną mūsų mokyklos 5-8 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje. Tai viena 2021-2022 m. m. iš mūsų mokykloje tęsiamo projekto „Kokybės krepšelis“ projektinių veiklų. 

Ketvirtasis „Reflectus ilgalaikės mokymosi  programos“ seminaras

 Balandžio 28 dieną Lekėčių mokykloje – DC vyko ketvirtasis (jau paskutinis) „Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras „Duomenimis grįstų pokyčių inicijavimas ir įgyvendinimas klasės ir mokyklos lygmenyje“. Seminarą vedė profesorius Remigijus Bubnys.

 Pirmoje seminaro dalyje kartu su lektoriumi gilinomės į mūsų sukauptas patirtis taikant reflektyvaus mokymo(si) principus bei aptarėme per šį laikotarpį iškilusias problemas. Išaiškėjo, kad aktualiausia problema – mokinių įsitraukimas ir motyvacija reflektuoti, taigi antroje seminaro dalyje ir vyko šio atvejo analizė bei aptarimas.

 Seminaras baigėsi SSGG analize, įsivertinimo užduoties aptarimu. Atsisveikindamas lektorius Remigijus Bubnys pasidžiaugė mūsų kolektyvo darna, aktyvumu, domėjimusi naujovėmis ir noru tobulėti. Dėkojame profesoriui už naudingą seminarą.

Seminarai baigėsi, tačiau pradėtas darbas bus tęsiamas toliau.

Mokyklos informacija

Nuotolinė mokymosi diena „Velykos. Gamtos atbudimas“

 Tęsiant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas, balandžio 2 dieną  mokykloje organizavome nuotolinę mokymosi dieną. Kiekvienas mokytojas iš savo mokomojo dalyko sugalvojo užduotis  tema „Velykos. Gamtos atbudimas“.

 Moksleiviai rinko informaciją apie Velykų papročius ir tradicijas Lietuvoje ir kitose pasaulio šalyse bei pristatė, kaip švenčiamos Velykos jų namuose. Rašė sveikinimus, eilėraščius įvairiomis kalbomis, piešė iliustracijas  apie Velykas bei atbundančią gamtą. Nagrinėjo simetriją kiaušinių marginimo ornamentuose bei piešė ornamentus naudodami geometrines figūras. Aiškino senuosius Velykinius (priešvelykinius) prietarus bei gamtos ženklus. Mokėsi žaisti velykinius žaidimus. Fiksavo nuotraukose pavasario ženklus bei įrašinėjo atbundančios gamtos garsus. Ieškojo informacijos kuo skiriasi velykinė boba nuo Velykų bobutės. Natūraliomis priemonėmis margino kiaušinius bei stebėjo vandens fizikines savybes jiems verdant.

 Vaikai patys rinkosi užduotis bei jų atlikimo formas, būdus, atsižvelgdami į savo poreikius ir individualius gebėjimus bei įgytas žinias.

Mokyklos informacija

Projekto naujienos

   2020-2021 mokslo metais mūsų mokykloje – daugiafunkciame centre vykdomas projektas „Kokybės krepšelis“, skirtas mokinių pasiekimams gerinti.

  Nuo projekto vykdymo pradžios mokyklos mokytojai ir mokiniai galėjo naudotis projekto teikiamomis galimybėmis:

  1. Mokyklos mokytojai dalyvauja mokymuose pagal ilgalaikę 40 val. kvalifikacijos tobulinimosi programą „Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas klasėje“. Jau išklausyti 3 seminarai bei atliktos namų darbų užduotys. Įsigytas ir įdiegtas refleksijai ir įsivertinimui skirtas įrankis. Reflectus sistema (internetinė Reflectus platforma, mobilioji programėlė moksleiviams) naudojama ugdymo procese individualios moksleivio pažangos vertinimui.
  2. Mokykloje įkurta išmanioji klasė: įsigytas interaktyvus ekranas SMART MX, nešiojamas kompiuteris, mokyklinių baldų komplektas ir kitos priemonės. Mokytojai dalyvavo skaitmeninei kompetencijai tobulinti skirtuose mokymuose „Darbas su interaktyviomis mokymo priemonėmis“.
  3. Buvo organizuojamos virtualios mokomųjų dalykų konsultacijos skirtingų gebėjimų mokiniams. Taip pat organizuotos nuotolinio mokymosi dienos „Virtuali mokykla“ – mokymosi galimybėms išplėsti, ugdyti mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą.

Mokyklos informacija

Trečiasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras

   Kovo 9 dieną įvyko jau trečiasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras „Darbas su refleksijų duomenimis: problemų identifikavimas ir jų sprendimų strategijų išgryninimas“. Seminarą vedė Gabrielė Rimkutė – Reflectus lektorė, konsultantė, mokymų koordinatorė.

  Pirmoje seminaro dalyje Lekėčių mokyklos – D C pedagogai pasidalino patirtimi, kaip sekasi naudotis REFLECTUS programėle, su lektore aptarė iškilusias problemas. Vėliau grupėse vyko praktinis darbas – duomenų analizė, po to bendras aptarimas.

   Antroje seminaro dalyje – konkrečių mokinių refleksijų analizė grupėse, bendras aptarimas ir grįžtamasis ryšys.

   Seminaras neprailgo ir buvo labai naudingas. Dėkingi lektorei Gabrielei Rimkutei už nuoširdumą, motyvaciją ir suteiktas žinias. Laukiame kito – jau paskutinio- seminaro.

Mokyklos informacija

Nuotolinės mokymosi dienos „Virtuali mokykla“ - skirtos Vasario 16-ajai

  Tęsiant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas, vasario 12 dieną  mokiniai pasirinktinai vykdė  įvairias projektines veiklas: „ Pusryčiai Lietuvai ", „ Dainuoju Lietuvai" ir „ Sportuoju Lietuvai”, skirtas Vasario 16-ajai  paminėti. Vaikai patys rinkosi atlikimo formas, būdus, atsižvelgdami į individualius gebėjimus bei patirtį.

  Vasario 16-ąją pasitinkame aktyvūs ir šventiškai nusiteikę.

  Jeigu norite pasižiūrėti  mokinių veiklas, tai galite padaryti Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro Facebook paskyroje,

  arba paspaudę ant šios nuorodosProjektinės veiklos, skirtos Vasario 16-ajai.  

Mokyklos informacija

Antrasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras

  Vasario 12 dieną Lekėčių mokyklos – daugiafunkcio centro pedagogai dalyvavo jau antrame „Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminare „Refleksijos ir jos svarbos išgyvenimas: ko ir kaip paklausti?“. Seminarą vedė Gytis Valatka – istorijos, pilietiškumo, filosofijos, lauko mokytojas, soc. pedagogas.

 Pradžioje seminaro buvo aptartas refleksijos patyrimas ir moderatoriaus vaidmuo, vėliau mokomasi individualaus klausimyno išgryninimo, atliekamos įdomios ir nuotaikingos užduotys. Po pertraukos – savarankiškos užduoties refleksija grupelėse bei duomenų grupavimas ir reikšmių priskyrimas.

  Sužinota tikrai daug. Lektorius dalinosi savo asmenine patirtimi, komentavo skaidres, atsakė į mokytojams kilusius klausimus ir uždavė namų darbus, kuriuos reikės padaryti iki kito seminaro. Lauksime kito susitikimo.

Mokyklos informacija

205x90

svarbu

KK projekto logo

Reflectus baneris 500

1809l

Go to top