001Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras,

Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių raj.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, Juridinio asmens kodas 190821325

Tel. 866877698, el.p.rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt


fb

Patyčių dėžutė

„Erasmus+“ KA2 strateginių partnerysčių projektas 2018-1-PT01-KA229-047384_4 „A Cultura como ponte para a Inclusão“ .

Projekto vykdymo metai: 2018 – 2020.

Projekto  „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“ susitikimas -  nuotoliniu būdu

   Kovo mėnesio 22 – 26 dienomis mokyklos projekto grupė dalyvavo 5 šalių (Italijos, Turkijos, Portugalijos, Ispanijos ir Lietuvos)   Erasmus+ programos mokyklinių partnerysčių  baigiamajame projekto susitikime „Mes bendraujame! - Vienas pasaulis, daug žmonių, daug kalbų ...“. Mokyklos mokiniams ir mokytojams tai buvo visiškai nauja patirtis, kuri  plūstelėjo pavasariška gaiva  ir naujais nuotolinių technologijų panaudojimo būdais. Visos penkios dienos buvo užimtos saviraiška, bendravimu, kūryba, naujų technologinų išbandymais ir komandinėmis asinchroninėmis veiklomis, kurių rezultatais visi labai džiaugiamės. Mokiniai susitiko su senais draugais iš kitų šalių, kūrė laiškus ateičiai, reiškė savo emocijas ir išgyvenimus kurdami ir bendradarbiaudami vienoje internetinėje aplinkoje.

   Pirmomis dienomis prisiminėme buvusius susitikimus, keliones, vakarones, kitomis susitikimo dienomis virtualiai keliavome po Lisaboną, kurioje ir planavome šį paskutinį susitikimą. Ilgai sėdėję prie kompiuterių ekranų, žaidėme judriuosius žaidimus, šokome šokius, kuriuos mokėmės projekto veiklų metu, dainavome dainas, klausėmės vyresnių moksleivių, kurie irgi yra dalyvavę Erasmus projektų veiklose, patarimų, kaip toliau praturtinti savo gyvenimą Erasmus veiklomis. Kviesti profesonalūs aktoriai skaitė eiles.

  Dėl pandemijos suvaržymų mes neatlikome vienos edukacinės veiklos, kurią planavome įvykdyti mūsų miestelio moterų klubo patalpose. Tikimės, jog gegužės mėnesį galėsime vėl skelti mozūrą, paragauti zanavykų istorinio paveldo maisto gaminių ir, aišku, pamatyti šakočio kepimą.

  Mokytojai dalyvavo nuotoliniame „Inkliuzinio mokymo praktiniai  aspektai“ vebinare, kuriame mokytoja Ilona Martinkaitienė skaitė pranešimą apie mokyklos darbą šioje srityje. Taip pat visi turėjome galimybę išbandyti naują technologiją Streamyard, tobulai tinkančią seminarų organizavimui. Ši technologija yra nemokama ir integruota į Mc Office365 paketą. Seminaras atvėrė neišsemiamas bibliotekų galimybes mokant mokinius su specialiais poreikiais.

  Nuotraukose galite matyti susitikimo akimirkas ir kai kuriuos mokinių atliktus darbus.

 Mokytoja Rūta Krikštopaitienė

Erasmus projekto nuotraukos

Erasmus + projektas „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“

Penktoji susitikimo diena

Rytmetis mokykloje  buvo gana įtemptas, nes visi dalyviai norėjo repetuoti savo dainas ir žaidimus, ruošė keramikos darbų parodą. Visi džiaugėsi savo darbeliais, kurių išdegimas krosnyje pavyko - nei vienas darbelis nesutrūko, visi keramikos dirbiniai buvo meniški ir žaismingi. Mokykloje  visur skambėjo muzika, mokiniai šoko ir dainavo, fotografavo parodą.

 Mokytojai  tuo metu susipažino su miesto senamiesčiu: Kauno pilimi, Rotuše, aplankė meno fotografijų parodą. Kiek vėliau atvyko į mokyklą, kurioje rado paruoštą keramikos darbų parodą. Mokytojai keletą valandų įtemptai diskutavo apie dar laukiančias užduotis iki kito susitikimo bei aptarė  paskutinio susitikimo, kuris vyks kovo mėnesį, darbotvarkę.

 Po pietų visi vyko į Zyplių dvarą. Čia visų laukė dar viena  edukacinė veikla  Zanavykų etnografiniame muziejuje. Pirmiaisiai dalyviai susipažino su muziejaus ekspozicija, pasakojančia apie Zanavykų krašto  istoriją, buitį, tradicijas. Muziejaus organizuojami tradiciniai edukaciniai užsiėmimai orientuoti į zanavykišką kultūrą ir amatus,  skirti įvairaus amžiaus ir socialinėms grupėms. Visi projekto dalyviai susipažino su Zanavykų krašto tradiciniais ornamentais ir bandė juos atkartoti ant skrynučių. Vadovaujami muziejaus darbuotojos dalyviai dažė skrynutes spalvomis, būdingomis Zanavykų kraštui, tada dekoravo tradiciniais ornamentais.  Užsiemimas vyko dviem grupėms skirtingu laiku. Kiti dalyviai tuo metu turėjo galimybę aplankyti dvaro parką, pagrindinį dvaro pastatą, kuriame taip pat laukė vietinių menininkų darbų parodos. Zyplių dvaro ansamblis apsuptas vieno didžiausių parkų Lietuvoje – jis užima 21 ha teritoriją. Iš pradžių, XIX a. viduryje, čia augo tik vietiniai medžiai. Vėliau grafas Potockis iškasė du tvenkinius, pasodino egzotinių medžių ir krūmų, įrengė oranžeriją, pavėsinių, voljerų fazanams. Parteryje priešais rūmus buvo fontanas, per kanalus nutiesti tiltai. Šiuo metu parke auga nemažai vertingų rūšių medžių. Edukacinis mokymas mokytojams suteikė idėjų, kaip panašias veiklas galima taikyti inkliuziniame mokyme. 

Dvaro ansamblį sudaro daugiau nei 8 pastatai. Projekto dalyviams buvo išnuomota arklidžių galerija, kurioje dviejų aukštų erdvėje veikia vietinių drožėjų, kalvių bei tapytojų parodos. Patalpa yra skirta ne tik parodoms, čia galima rengti šventes, yra scena, garso aparatūra. Vakarienę ruošė „Kiba“ virėjai, jie padengė gausų švedišką stalą. Vakaronę pradėjo S. Valatkaitienės vadovaujamas tautinių šokių kolektyvas, kuris pakvietė dalyvius šokti kartu. Toliau projekto dalyviai parodė, ką buvo išmokę kartu su lietuvaičiais.  Jie atliko  „Gražus mūsų jaunimėlis“ ir „Oira oira“ šokius. Toliau mokiniai pristatė kiekvienos šalies šokius bei žaidimus.  

Išdalinti dalyvių sertifikatai už sėkmingai atliktas veiklas susitikimo metu vainikavo šokių vakarėlį. Mokiniai ir svečiai išsiskirstė į šeimas paskutiniam vakarui bei pasiruošti kelionei namo.        

                                                                                                  Mokyklos informacija

Erasmus + projektas „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“

Susitikimo ketvirtoji  diena

   Sausio 30 dieną su projekto partneriais  iš Turkijos, Portugalijos, Italijos, Ispanijos vėl leidomės į kelionę. Šįkart į Trakus. Pirmiausiai  lankėmės Trakų pilyje Trakų istorijos muziejuje. Trakai sužavėjo savo unikaliu ežeringu kraštovaizdžiu bei viduramžiais statytu, praeitame amžiuje iš griuvėsių prikeltu pilių kompleksu. Svečiams parodėme Senųjų Trakų, esančių Galvės ežero saloje, pilį, kuri reprezentuoja mūsų kraštą ir kuri šiandien atspindi ne tik materialų architektūrinį, bet ir dvasinį tautos paveldą.  Svečiai sužinojo, jog besikuriant Lietuvos valstybei Trakai buvo vienas svarbiausių politiniu ir kariniu požiūriu miestas. 

   Apsilankėme karaimų, kurie į Trakus su kunigaikščiu Vytautu atvyko į Lietuvą XIV amžiuje, maldos namuose – kinesėje. Pietavome senojoje kibininėje, tad visi galėjome paragauti tradicinio karaimų patiekalo – kibinų.

   Šios dienos smagiausia atrakcija – šokolado edukacija Trakuose. Prieš pradėdami  lieti saldainius,  buvome supažindinti su šokolado rūšimis, davė paragauti ir  žaliavos, skirtos šokolado gamybai. Tuo metu šokoladas buvo temperuojamas: pilamas ant stalo ir mentelėmis vėsinamas, po to liejome formeles ir pylėme kremą. Visi svečiai ir mes  šokoladą gamino patys. Kol šokoladas stingo,   edukatoriai demonstravo triufelių ir kitų ,,rankinių“ saldainių gamybos įdomybes. Galėjome pamatyti šokoladines skulptūras Šokolado muziejuje. Kai sustingo šokoladas, ragavome pagamintus saldainius. Buvo išrinktas unikaliausias ir išradingiausias saldainis. Visi svečiai buvo apdovanoti pažymėjimais, įrodančiais kad tapo šokolado ekspertais.

                                                                                    Mokyklos informacija

Erasmus + projektas „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“

Susitikimo trečioji diena

 Sausio 29 -oji – kultūrinio pažinimo diena. Lekėčių mokyklos – daugiafunkcio centro mokiniai su projekto partneriais iš Portugalijos, Ispanijos, Italijos, Turkijos vyko į  Vilnių.  Mokiniai pristatė svečiams svarbiausius Vilniaus kultūros objektus. Pradėjome nuo paminklo karaliui Mindaugui, apžiūrėjome Katedrą, gėrėjomės Valdovų rūmais ir Gedimino pilimi. Svečius ypač domino šv. Onos bažnyčia – gotikos stebuklas, Užupis – menininkų meka, Aušros vartai. 

 Daugiausia laiko praleidome Valstybės pažinimo centre. Valstybės pažinimo centras - moderni edukacinė erdvė. Nuolatinėje Centro ekspozicijoje pamatėme, kaip veikia demokratiška valstybė ir jos institucijos, kaip piliečiai gali prisidėti prie valstybės kūrimo ir valdymo, kokiais būdais galima spręsti visai visuomenei ar vietos bendruomenei aktualias problemas. 

                                                                                      Mokyklos informacija

Erasmus + projektas „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“

Susitikimo antroji diena

  Antroji projekto susitikimo diena prasidėjo linksmu savo autoportretų piešimu ir savo pomėgių pristatymu. Visi mokinių ir mokytojų piešiniai puikuojasi ant mokyklos sienos. Vėliau visi su azartu dalyvavo projekto partnerių sukurtoje viktorinoje apie šalių istoriją, geografiją, žymius žmones, kulinarinį paveldą. Mokiniai naudojo Kahoot svetainę, kuri suteikia galimybę rezultatus pamatyti po kiekvieno atsakymo.  Paskutinė užduotis mokiniams buvo išmokti du lietuviškus šokius kartu su savo draugais iš užsienio.

  Popietę mokiniai leido kartu su šeimomis lankydami Kauno senamiestį, kai kurie aplankė Raudondvarį. 

  Projekto dalyviai - mokytojai bei mūsų mokyklos pedagogai dalyvavo seminare „Inkliuzinio ugdymo praktiniai aspektai”, taikant menines veiklas įvairių mokomųjų dalykų pamokose.  Menas – vienas iš efektyvių įvairių poreikių asmenų integracijos į visuomenę būdų. Meninių veiklų - dailės, muzikos, teatro, technologinio ugdymo sričių taikymas mokiniams padeda lengviau priimti naujas žinias bei ilgiau išlaikyti informaciją. Seminaro metu buvo pasidalinta patirtimi,  kaip meninės veiklos yra integruojamos į mokomuosius dalykus mokykloje. Seminaro dalyviai praktiškai susipažino su veltinio vėlimo technika bei pasigamino įvairių aksesuarų iš vilnos.

                                                                                                                      Mokyklos informacija

Erasmus + projektas „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“

Susitikimo pirmoji  diena

Sausio 27  dieną Lekėčių mokykloje – daugiafunkciame centre prasidėjo penktojo   Erasmus + programos bendrojo ugdymo mokyklų mainų partnerysčių projekto „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“ tarptautinio  susitikimo renginiai. Jau iš pat ryto mokyklon rinkosi projekto partneriai – delegacijos iš Ispanijos, Portugalijos, Turkijos ir Italijos. Mūsų mokykla projekto partnerių laukė  parengusi   penktojo susitikimo temą ,,Mūsų krašto atvirukas”. Mokyklos fojė – keramikos darbų paroda, susitikimų Italijoje, Turkijoje, Ispanijoje fotoreportažai. Svečiai susipažino su mokykla - ją pristatė pavaduotoja Rasa Kaukienė.

 Susitikimo oficialiąją dalį pradėjo ir svečius pasveikino mokyklos direktorė L. Liutvinienė. Devintos klasės mokiniai, projekto koordinatorės Rūtos Krikštopaitienės dešinioji ranka, šoko svečiams šokius: ,,Oira, Oira”, ,,Gražus mūsų jaunimėlis”, ,,Transveras”– šokti juos mokė muzikos mokytoja Violeta Briaukienė. 9 klasės mokinių ansamblis, vadovaujamas Šakių meno mokyklos mokytojos Erikos Lukšienės,  atliko Bruno Mars ,,Count on me“, The Beatles ,,Yesterday” dainas.   

Po pietų svečiai rinkosi į keramikos dirbtuves, visi  dirbo darbelius su moliu, užsiėmimą vedė mokytojai Ona ir Egidijus Šimatoniai. Vizito į Lietuvą pabaigoje bus mokykloje surengta svečių keramikos darbų paroda.   Mokytoja Rūta Krikštopaitienė demonstravo 3D spausdintuvą (beje, jis labai sudomino visus)  ir su projekto partneriais aptarė, kaip 3D spausdintuvą galima panaudoti mokymo procese. 

                                                                        Mokykos informacija

2018 – 1 – PT01 – KA229 – 047384

A Cultura como ponte para a Inclusao

 Projektas trunka dvejus mokslo metus 2018 – 2019 ir 2019 – 2020 ir projekto tikslas yra pagerinti mokyklos ir bendruomenės ryšius, palengvinti moksleivių integraciją į kultūrinę įvairovę.

 Dalyvaujantys mokiniai susipažins su kitų šalių kultūriniu, architektūriniu, kulinariniu palikimu, keliaus į kitas šalis, pristatys savo šalį, tobulins anglų kalbos žinias bendraudami gyvai, gilinsis į savo šalies istorinį paveldą. 

 Projekto tikslai gerinti mokinių įtraukimą į akademinio kurso tobulinimą, bei kovoti su mokymosi nesėkmėmis ir ankstyvu mokyklos palikimu, pagerinti perėjimą nuo mokyklos prie darbo.

  Šių tikslų siekia daugelis projekte dalyvaujančių mokyklų: Escola Secundária de Camarate, iš Portugalijos, “Istituto statale di istruzione secondaria superiore "    iš Italijos, Ali Çaglar Anadolu Lisesi iš Turkijos ir IES Inca, iš Ispanijos. Projekto metu dalinsimės ir keisimės inkliuzinio mokymo patirtimi, beinaujovėmis. Puoselėsime įtraukiančias veiklas, kurios bus naudingos visoms partnerėms.

 Atvykę mokiniai iš užsienio į Lietuvą bus mokomi tautinių šokių, dirbs keramikos dirbtuvėse, susipažins su Vilniumi, Trakais, apsilankys netoliese esančiame Zyplių dvare, kurio etnografiniame muziejuje bus organizuoti edukaciniai mokymai, mokytojai gilinsis inkliuzinio mokymo įvairovėse seminare mokykloje.

 Mokiniai susitikimų metu pristatys savo šalies įvairius kultūrinius aspektus: gastronomiją, istoriją, legendas, žodinį palikimą, tradicijas, šokius, žaidimus, kurs ir garsins žodyną, bei pažintinė žaidimą apie projekte dalyvaujančias šalis, rengs savo darbų parodą. 

 2018 – 2019 m. numatomi tokie susitikimai: 

  1. Lisabona 2018 lapkritis. Visų dalyvaujančių mokyklų mokytojų susitikimas siekiant sudaryti projekto kalendorių, pasiskirstyti užduotis ir atlikimo terminus.
  1. Ispanija – Inka 2019 m. sausis. Visų dalyvių susitikimas tema ,,Pažvelk į mane ir pasakyk, ką tu manai“. Bendras šalių pristatymas: muzika, gastronomija, sportas ir kultūriniai paminklai. Pradedamas  kurti bendras žodynas.
  1. Turkija 2019 m. balandis. Susitikimas skirtas diskusijai tema ,,Kalba, literatūra, žodinis ir nematerialusis šalių paveldas‘‘.

 Antrieji projekto metai 2019 – 2020.

  1. Italija 2019 m. spalis. Susitikimas skirtas kulinariniam šalių paveldui. Mokiniai gamino tradicinius patiekalus, juos pristatė. Mokytojai diskutavo apie inkliuzinį mokymą kaip kelią į sėkmę.
  1. Portugalija. Finalinis susitikimas, nuveiktų darbų įsivertinimas. Diskusija apie projekto tęstinumą ir plėtrą.

 Projekto veikla viešinama padlet ir e-twining platformose.  

Projekto komanda aplankė Vilnių

Net ir atostogų metu mokiniai ruošiasi penktajam  Erasmus + programos bendrojo ugdymo mokyklų mainų partnerysčių projekto „Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai“ penktajam tarptautiniam susitikimui, kuris vyks  Lekėčių mokykloje – daugiafunkciame centre sausio mėnesio paskutinę savaitę. Be liaudiškų šokių ir dainų repeticijų, mokiniai ruošiasi svečius supažindinti su Lietuvos sostine Vilniumi bei Trakais. Ypatingas dėmesys atiteks Zyplių dvarui, kuriame bus surengtas paskutinis vakaras, o etnografiniame muziejuje svečiai dar turės tautodailės užsiėmimus.

 Mokyklos  projektinės veiklos komanda vyko į Vilnių turėdami keletą svarbių užduočių: sudaryti maršrutą po senamiestį, numatyti susitikimo ir laisvo laiko vietas, numatyti,  kur galėtų pavalgyti įvairių tautybių ir poreikių žmonės. Viską išbandėme patys, koregavome maršrutą, atsisakėme keleto lankytinų vietų, atradome naujų, juk miestas keičia savo veidą kasmet. Į savo maršrutą įtraukėme Užupio respubliką, stebinančią menininkų išmone, o Užupio respublikos Konstituciją visi svečiai galės perskaityti savo gimtosiomis kalbomis.

Dėkojame mokytojai V. Adomaitienei už žinias ir pagalbą jauniesiems gidams, kuriems ekskursiją teks vesti anglų kalba. Ši kelionė – repeticija buvo nuotaikinga, prieššventinė, aplankėme gražiausią Europos Eglutę ir nepraleidome progos ant stebuklų plytelės paprašyti svajonių išsipildymo kitais metais.

                                                           Mokytoja Rūta Krikštopaitienė

Mokiniai viešėjo Sicilijoje

    Spalio 20-26 dienomis Lekėčių mokyklos - daugiafunkcinio centro mokiniai Smiltė Vyšniauskaitė, Greta Dambrauskaitė, Miglė Skopaitė, Vakarė Pakalkaitė ir Rugilė Zubkaitė viešėjo Italijos saloje Sicilijoje, vykdė projekto Nr. 2018-1-PT01-KA229-047384_4 ,,Inkliuzinio mokymo kultūriniai aspektai” veiklas profesinėje mokykloje.

   Susitikimo tikslas – šalių maisto gamybos bei tradicijų skirtumai ir panašumai, kurio metu mokiniai turėjo unikalią galimybę stebėti profesinės mokyklos virtuvės  profesionalų darbą virtuvėje, ragauti tradicinių sicilietiškų patiekalų bei patiems išbandyti jėgas ir pagaminti bei pristatyti savo šalies keletą patiekalų. Mokyklos komanda gamino lietuvių pamėgtą pyragą ,,Mozūras”, kuris paplito Lietuvoje dar ATR (Abiejų Tautų Respublika) laikais, bei kitą populiarų patiekalą iš bulvių – kugelį. Nors bulves teko sumalti virtuviniu kombainu, nes Italijos virtuvėje nenaudojama tarka tarkuoti bulvėms,  kugelis su grybų padažu buvo visų puikiai įvertintas. Mokiniai turėjo galimybę paragauti projekto partnerių iš Turkijos, Portugalijos, Ispanijos bei Italijos pagamintų tradicinių patiekalų.

    Dvi dienos prabėgo lankant istorines architektūrines bei archeologines įžymybes – antikines šventyklas, amfiteatrus, miestų statinius Setgentoje, Motja saloje, Ericaje! Mokiniai aplankė Sicilijos administracinio vieneto sostinę Palermą, liko sužavėti Karalių rūmais, teatro pastatais, daugybe fontanų.

  Be patobulintų anglų kalbos ir kulinarijos žinių, mokiniai įgijo neįkainojamos patirties bendraudami su kitų tautų jaunimu, dėstytojais, vietiniais gyventojais. Gyvendami šeimose pajuto tikrą itališką gyvenimo stilių, emocingą bendravimą, stiprius šeimos tarpusavio ryšius. 

  Kitas projekto susitikimas vyks mūsų mokykloje 2020 metų sausio mėnesį. Susitikimui jau pradėjome ruoštis iš anksto, nes mes turėsime svečius mokyti tradicinių šokių  ir visi kartu  sukurti  draugystės mozaiką mūsų mokyklos keramikos centre.

          9kl. mokinė Smiltė Vyšniauskaitė

Erasmus+ projektas Turkijoje

     Mūsų mokykla dalyvauja Erasmus+ programos Strateginių partnerysčių KA2 projekte „Kultūriniai klausimai inkliuziniame mokyme“. Balandžio 28 - gegužės 4 dienomis penki mokiniai - Miglė Skopaitė, Greta Dambrauskaitė, Monika Biliotavičiūtė, Ieva Paplauskaitė ir Emilis Žemaitaitis buvo išvykę į antrą projekto dalyvių susitikimą Turkijoje, Afyonkarahisar mieste. Su mokiniais kartu vyko mokytojos R. Krikštopaitienė (projekto vadovė) ir E. Mieliauskienė (anglų kalbos mokytoja). Mokiniai gyveno pas savo draugus – projekto partnerius turkus.                                                            

   Sekmadienį anksti ryte iš Vilniaus išskridome į Kijevą, ten buvo nesklandumų dėl sugedusio lėktuvo, tačiau galiausiai pasiekėme Stambulą, iš jo skridome į Zafer oro uostą, iš ten autobusu važiavome į Afyonkarahisar miestą, kuriame susitikome su savo partneriais. Pirmadienį buvome mokykloje, susipažinome su mokiniais iš kitų šalių. Vėliau važiavome į kalnus, nuo kurių matosi visas miestas, vaikščiojome po miesto senamiestį, lankėmės seniausioje medinėje mečetėje. Antradienį šalys – partnerės  eksponavo savo stendus, italai, portugalai ir ispanai pristatė inscenizuotas legendas. Po pristatymų galėjome pasilinksminti mokyklos organizuotoje Pavasario atidarymo šventėje.                                                  

   Trečiadienį vykome į Pamukkale bei antikinį miestą Hierapolį, lankėmės muziejuje. Ketvirtadienį pristatėme savo projektą apie lietuvių liaudies dainas, pasakojome apie medų ir linus. Dalyviai ragavo medaus, jiems labai patiko šis unikalus Lietuvos gaminys. Penktadienį apžiūrėjome uolas, kuriose Bizantijos laikais gyveno žmonės. Pietavome prie nuostabaus Emre ežero. Vakare restorane buvo uždarymo vakarėlis. Kai kurie dalyviai labai susidraugavo, taigi buvo labai sunku išsiskirti.  Šeštadienio naktį išvykome ir skridome tuo pačiu maršrutu, kaip ir atskridome. Turkai labai draugiški žmonės, jų bendravimas labai artimas, malonus ir su nepažįstamais žmonėmis, nuostabaus grožio kalnai, skanus maistas. Susipažinome su kita kultūra, susiradome naujų draugų, pamatėme daug gražių vietų. Labai džiaugiamės, kad keliavome į šią šalį ir nekantriai laukiame tarptautinio susitikimo,  Lietuvoje vyksiančio kitais mokslo metais.  

                                         Ieva Paplauskaitė, 8 klasės mokinė

Mokinių kelionė į Ispaniją, į  Palmą Maljorką

   Pirmoji projekte numatyta kultūrinių mainų kelionė įvyko vasario mėnesio 10-16 dienomis. Mokyklos komandą sudarė 7-8 klasių mokiniai: Meida Kočinaitė, Lukas ir Nojus Matulaičiai, Ieva Evelina Paplauskaitė, Miglė Skopaitė ir Rugilė Zubkaitė. Visus nustebino šilta Maljorkos saulė, svetingi ir atsipalaidavę vietiniai mokiniai ir mokytojai, draugiškos kitų šalių komandos ir priimančios šeimos, kurios laiko po 1 - 2 augintinius. Net į oro uostą atvyko lydimi savo keturkojų draugų - šuniukų.  

     Palma Maljorkos mokykloje  mokiniai pristatė (viską anglų kalba) savo atliktus namų darbus - surinktą medžiagą apie kitos projekto partnerės Turkijos Afyon regioną, jo istoriją, sportininkus, muzikantus ir tradicinį maistą. Savo šalies pristatymas taip pat buvo būtinas. Teko dalyvauti pamokose, bendrauti su mokytojais, atlikti  įvairias užduotis kartu su kitų šalių moksleiviais. Grupę lydėjusios mokytojos Rūta Krikštopaitienė ir Rimanta Poderytė džiaugėsi mūsų moksleivių mandagiu bendravimu, organizuotumu ir savarankiškumu, kurį taip pat pastebėjo kitų šalių pedagogai. 

      Iš kelionės mokiniai parsivežame gražius įspūdžius ir naujas užduotis, kurias teks atlikti iki kito susitikimo Turkijoje. Mokyklos komanda turės įrašyti pagrindines pokalbių frazes lietuvių kalba, paruošti ir pristatyti lietuvių liaudies legendą, dainą bei Suvalkijos krašto amatus. Na, o mokytojams užduotys sudėtingesnės - pristatyti inkliuzinį mokymą ir Lietuvos švietimo sistemą. Šiek tiek atsipūtę kibsime į darbus. 

Nuotraukose -  kelionės akimirkos.                             

                                                Mokytoja Rūta Krikštopaitienė

  Tarptautinis projektas  ,,Inkliuzinio mokymo klausimai"

     Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro mokytojai plėtos savo patirtį inkliuziniame mokyme dalyvaudami tarptautiniame projekte, kurio tikslas - mažinti mokinių, paliekančių mokyklą skaičių, padėti praradusiems motyvaciją mokytis. Projektas ,,Inkliuzinio mokymo klausimai" vyks dvejus mokslo metus, 24 mokyklos moksleiviai turės galimybę aplankyti Portugaliją, Italiją, Ispaniją ir Turkiją. Tiek pat moksleivių užsieniečių priimsime ir savoje   mokykloje. Planuojame 2 -3 dienų keramikos mokymo ciklą bei tradicinių liaudiškų žaidimų mokymą, Laukia dveji įdomūs metai. Projektui vadovauja R.Krikštopaitienė.


                                                                                     Mokyklos informacija

205x90

svarbu

KK projekto logo

Reflectus baneris 500

1809l

Go to top